Κρ. Αρσένης: Εγκλωβισμένοι οδηγοί και επιβάτες στην Αττική οδό κατά παράβαση της σύμβασης παραχώρησης

ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κρ. Αρσένης: Εγκλωβισμένοι οδηγοί και επιβάτες στην Αττική οδό κατά παράβαση της σύμβασης παραχώρησης

Ανακοίνωση ΜΕΡΑ25-Κρίτων Αρσένης:

“ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών

Θέμα: Εγκλωβισμένοι οδηγοί και επιβάτες στην Αττική οδό κατά παράβαση της σύμβασης παραχώρησης

Εικόνες χάους αντίκρισαν χθες οι οδηγοί στην Αττική οδό. Η περιπέτεια για χιλιάδες πολίτες ξεκίνησε από χθες το πρωί όταν εισήλθαν στον αυτοκινητόδρομο, πλήρωσαν το αντίτιμο στα διόδια, χωρίς να τους ενημερώσει κανείς για το τι τους περιμένει – αρκετοί έλαβαν τη διαβεβαίωση ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα – και κατέληξαν ακινητοποιημένοι για ώρες, ζώντας μια περιπέτεια που έμοιαζε απλά αδιανόητη. Τα εκχιονιστικά που πήγαν να ανοίξουν τον δρόμο εγκλωβίστηκαν και αυτά.

Η εταιρεία δεν κατάφερε να κρατήσει ανοιχτή την οδική αρτηρία, ενώ σε αρχική της ανακοίνωση ούτε λίγο ούτε πολύ έριχνε την ευθύνη στους οδηγούς οι οποίοι, λόγω της έλλειψης εμπειρίας ή και φόβου, ακινητοποιήθηκαν με αποτέλεσμα να διακοπεί η κυκλοφορία και να δημιουργηθούν έντονα κυκλοφοριακά προβλήματα και μεγάλες ουρές. Κατόπιν του άσχημου κλίματος εις βάρος της, των πυρών της κοινής γνώμης και της παρέμβασης του εισαγγελέα, η εταιρεία αναδιπλώθηκε, ζητώντας συγνώμη και διαβεβαίωσε για το υψηλό αίσθημα ευθύνης που τη διακατέχει.

Δεν πρέπει να μας διαφεύγει, ότι πριν από ένα χρόνο, μέσα στην περίοδο της πανδημίας, η Αττική οδός μαζί με τους έτερους παραχωρησιούχους, ζήτησαν δεκάδες εκατομμύρια από κρατικές επιδοτήσεις επικαλούμενοι τα «διαφυγόντα κέρδη» τους από τη μείωση των διελεύσεων.

Ο πλέον σύγχρονος αυτοκινητόδρομος στην Ελλάδα δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στην αντιμετώπιση ενός καιρικού φαινομένου μέτριας κλίμακας, καθώς όπως αποδείχθηκε δεν υπάρχει απολύτως κανένα σχέδιο αντιμετώπισης έκτακτης/επείγουσας κατάστασης, όπως ορίζεται από τους όρους της σύμβασης παραχώρησης.

Ερωτάται ο Υπουργός:
Θα καταγγείλετε τη σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού; Θα απαιτήσει αποζημιώσεις για τους πολίτες και το Ελληνικό Δημόσιο, από την εταιρεία;
Θα επαναφέρετε σε δημόσια διαχείριση την Αττική Οδό μετά τη λήξη της σύμβασης παραχώρησης το 2024;
Ο ερωτών Βουλευτής

Κρίτων Αρσένης”

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Πήγαινε στην κορυφή