Ψηφιακά τα ραντεβού με την Εφορία – Ποιά είναι η διαδικασία

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ψηφιακά τα ραντεβού με την Εφορία – Ποιά είναι η διαδικασία

«Τα Ραντεβού μου» είναι η νέα ψηφιακή πλατφόρμα που ξεκίνησε να λειτουργεί από σήμερα η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων και μέσω της οποίας οι φορολογούμενοι και οι εκπρόσωποί τους έχουν τη δυνατότητα να προγραμματίζουν ψηφιακά τα ραντεβού με την Εφορία για τις υποθέσεις, που τους αφορούν, σε ημέρα και ώρα, όπου είναι διαθέσιμη η σχετική Υπηρεσία.

Το Ραντεβού κλείνεται μέσω ενός εύχρηστου ψηφιακού περιβάλλοντος, αφού πρώτα οι πολίτες ταυτοποιηθούν μέσω των κωδικών τους στο TAXISnet, έχουν πλέον την δυνατότητα να:

– επιλέξουν την Υπηρεσία της ΑΑΔΕ που θέλουν να επισκεφθούν,

– επιλέξουν τη διαδικασία για την οποία επιθυμούν ραντεβού μέσα από Θεματικές Ομάδες,

– ενημερωθούν για τα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίσουν,

– επιλέξουν την ημέρα και ώρα του ραντεβού τους και να παρακολουθούν το ιστορικό των επισκέψεών τους.

Σε κάθε βήμα της διαδικασίας παρέχεται ενημέρωση για τις όποιες αλλαγές (πχ ολοκλήρωση, ακύρωση ή επαναπρογραμματισμός ραντεβού), μέσω e-mail ή/και SMS, στα στοιχεία, που δηλώνονται κατά την καταχώρηση του ραντεβού.

Η πλατφόρμα ενεργοποιείται σήμερα σε 20 ΔΟΥ και, σταδιακά, σε όλες τις Υπηρεσίες της ΑΑΔΕ. Η «δική μας» ΙΓ’ Αθηνών περιλαμβάνεται στη λίστα.

Υπηρεσία

ΔΟΥ Α ́ ΑΘΗΝΩΝ
ΔΟΥ Α ́ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΔΟΥ ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ
ΔΟΥ ΓΛΥΦΑΔΑΣ
ΔΟΥ Δ ́ ΑΘΗΝΩΝ
ΔΟΥ Ε ́ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΔΟΥ Ε ́ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΔΟΥ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ
ΔΟΥ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ
ΔΟΥ ΙΓ ́ ΑΘΗΝΩΝ
ΔΟΥ ΙΖ ́ ΑΘΗΝΩΝ
ΔΟΥ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ
ΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
ΔΟΥ ΚΗΦΙΣΙΑΣ
ΔΟΥ ΠΑΛΛΗΝΗΣ
ΔΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΔΟΥ ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ
ΔΟΥ ΦΑΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΔΟΥ ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΔΟΥ ΧΟΛΑΡΓΟΥ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Πήγαινε στην κορυφή