Τέλος η στάθμευση στη Βεΐκου, γράφει ο Βασίλης Γιαννακόπουλος

ΠΑΛΜΟΓΡΑΦΟΣ
Τέλος η στάθμευση στη Βεΐκου, γράφει ο Βασίλης Γιαννακόπουλος

Πραγματοποιήθηκε τελικά την προηγούμενη Δευτέρα, 18 Οκτωβρίου, η προγραμματισμένη διαδικτυακή παρουσίαση της Γραμμής 4 του Μετρό από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ κ. Κουρέτα και τον Δήμαρχο Γαλατσίου Γιώργο Μαρκόπουλο.

Από την παρουσίαση προέκυψε μεγάλο ενδιαφέρον των πολιτών για τις εργασίες του μετρό και επειδή υπήρξαν κάποια θεματάκια τα οποία χρήζουν απαντήσεων, ο Δήμαρχος Γαλατσίου καλεί τους επαγγελματίες και καταστηματάρχες της Λ. Βεΐκου και της Αγ. Γλυκερίας την Δευτέρα 25 Οκτωβρίου, στις 6 το απόγευμα, στο πολιτιστικό κέντρο «Καμίνι», να συζητήσουν και να καταθέσουν από κοινού προτάσεις προς την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ.
Καλό είναι να παρευρεθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι, να ακούσουν από πρώτο χέρι ποιές είναι οι τροποποιήσεις που θα γίνουν λόγω των έργων και να καταθέσουν τις δικές τους προτάσεις.

Από τη συζητήση τώρα της προηγούμενης Δευτέρας, η είδηση που βγήκε είναι αυτό που γράφουμε και στην πρώτη σελίδα, ότι δηλαδή καταργούνται οι θέσεις στάθμευσης επί της Λ. Βεΐκου. Η οποία Λ. Βεΐκου όσο διαρκούν τα έργα, θα έχει δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και από μία λωρίδα ανά κατεύθυνση θα έχει για δική της αποκλειστική χρήση η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ για να κυκλοφορούν οχήματα και προσωπικό.
Εκτός των λωρίδων αποκλειστικής χρήσης που θα έχει η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ επί της Λ. Βεΐκου, όπως θα διαβάσετε και από το αναλυτικό ρεπορτάζ του «Παλμού» στις σελίδες 10 και 11, θα καταλάβει σε ορισμένα σημεία της λεωφόρου και τις πρασιές για τις οποίες ισχύει ένα ιδιόμορφο καθεστώς. Οι πρασιές της Λ. Βεΐκου ανήκουν σε ιδιοκτήτες ιδιώτες αλλά έχουν δεσμευθεί από το ελληνικό δημόσιο χωρίς όμως μέχρι τώρα το αρμόδιο Υπουργείο να τους έχει αποζημιώσει. Όπως είναι αναμενόμενο από τη στιγμή που θα καταργηθεί η στάθμευση επί της Λ. Βεΐκου η εμπορική κίνηση στα καταστήματα θα μειωθεί. Το πόσο δεν γνωρίζω αλλά εκτιμώ ότι θα μειωθεί αισθητά – μένει όμως να αποδειχθεί. Δεν ξέρω αν είναι εφικτό αλλά μια πρόταση είναι να επιτρέπεται η στάθμευση επί της Λ. Βεΐκου τις απογευματινές ώρες όταν θα έχουν πλέον τελειώσει οι εργασίες της ημέρας από τα συνεργεία της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ.

Ένα άλλο σημείο, πάλι επί της Βεΐκου, στο οποίο θα υπάρξει αλλαγή στην κυκλοφορία οχημάτων είναι εκεί όπου θα στηθεί το εργοτάξιο για να ξεκινήσει τις εργασίες του ο μετροπόντικας. Κι αυτό θα είναι στο ρεύμα προς Ολυμπιακό Στάδιο από τη στροφή προς Λ. Κόκκου μέχρι περίπου την πεζογέφυρα. Η κίνηση των οχημάτων προς Ολυμπιακό Στάδιο θα γίνεται από το αντίθετο ρεύμα. Έτσι από την πλευρά που είναι οι καφετέριες θα κινούνται τα οχήματα και των δύο ρευμάτων κυκλοφορίας αφού πρώτα γίνει μια σχετική διαπλάτυνση για να κατασκευαστεί και η απαραίτητη νησίδα ασφαλείας.
Είναι γεγονός ότι από τη στιγμή που θα ξεκινήσουν τα έργα θα υπάρξει μια αναστάτωση στη ζωή της πόλης. Το θέμα είναι να υπάρχουν και ευήκοα ώτα από την ανάδοχο εταιρία έτσι ώστε να δίνονται λύσεις, όπου είναι εφικτό, για να μειώνεται και η ταλαιπωρία των πολιτών.
Με τη σειρά τους οι πολίτες, όπως έχω ξαναγράψει, θα πρέπει να εξοπλιστούν με υπομονή γιατί τα έργα θα κρατήσουν χρόνια. Ετσι γίνεται πάντα από τη στιγμή που χτίζουμε πρώτα τις πόλεις και ερχόμαστε εκ των υστέρων να διαμορφώσουμε τις απαραίτητες υποδομές τους.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Πήγαινε στην κορυφή