Έπεσαν οι υπογραφές, γράφει ο Βασίλης Γιαννακόπουλος

ΠΑΛΜΟΓΡΑΦΟΣ
Έπεσαν οι  υπογραφές, γράφει ο Βασίλης Γιαννακόπουλος

Την προηγούμενη Τρίτη 22 Ιουνίου, στο Άλσος Βέικου, παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη υπεγράφη η σύμβαση για την κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό Γαλάτσι – Γουδή.

Είναι η αρχή μιας μακροχρόνιας πορείας μέχρι την ολοκλήρωση του έργου. Ο προβλεπόμενος χρόνος μέχρι το πρώτο τρένο να… σφυρίξει είναι 8 χρόνια, συν τις καθυστερήσεις, ε, βάλτε μια δεκαετία το λιγότερο για να είστε μέσα.
Σε πρώτη φάση, τα έργα τα οποία πρόκειται να ξεκινήσουν και μάλιστα μέχρι τον Σεπτέμβριο είναι αυτά που θα ετοιμάσουν το έδαφος για να πιάσει δουλειά ο μετροπόντικας. Για το Γαλάτσι, το οποίο θα είναι και ο τερματικός σταθμός της Γραμμής 4, οι εργασίες που θα ξεκινήσουν λίαν συντόμως θα είναι επί της Λ. Βεΐκου στο ρεύμα προς Ολυμπιακό Στάδιο και θα αφορά το εργοτάξιο από το οποίο θα ξεκινήσει ο μετροπόντικας. Το σημείο αυτό είναι από τη στροφή της Λ. Βεΐκου προς Λ. Κόκκου μέχρι την πρώτη βίλα των Βέικων και θα επεκτείνεται σε μήκος 280 μ.
Η κυκλοφορία των οχημάτων προς το Ολυμπιακό Στάδιο όταν ξεκινήσουν τα έργα θα γίνεται από το αντίθετο ρεύμα στην πλευρά των cafe. Αυτό σημαίνει ότι θα υπάρχει μια σχετική αναστάτωση στη ζωή της πόλης και ειδικά τον πρώτο καιρό μέχρι να αφομοιωθεί από τους οδηγούς η νέα κυκλοφορία των αυτοκινήτων.
Όπως είπε και ο Κυριάκος Μητσοτάκης, «να μην έχουμε καμία αμφιβολία ότι το έργο αυτό είναι τόσο σημαντικό που θα προκαλέσει αρκετή αναστάτωση σε γειτονιές της Αθήνας και θα χρειαστούμε τη βοήθεια των δήμων. Με λίγη υπομονή θα ξεπεράσουμε τις όποιες δυσκολίες, ώστε εντός χρονοδιαγράμματος, σε 8 χρόνια, το Μετρό της γραμμής 4 να κάνει την πρώτη του διαδρομή».

Δήλωση μετά την υπογραφή της σύμβασης έκανε και ο Δήμαρχος Γαλατσίου Γιώργος Μαρκόπουλος λέγοντας: «Η Γραμμή 4 του Μετρό αποτελεί ένα έργο πνοής που θα αναβαθμίσει την πόλη μας, θα βελτιώσει την καθημερινότητα των κατοίκων και θα μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Η έναρξη της κατασκευής του αποτελεί δικαίωση και των δικών μας προσπαθειών, αλλά και όλων μας μαζί. Βέβαια, τα μεγαλόπνοα έργα ως γνωστόν ανήκουν πρώτα απ’ όλους στους ίδιους τους πολίτες και διαμορφώνονται ανάλογα με τις δικές τους ανάγκες και προσδοκίες. Και όσοι βρισκόμαστε σε θέσεις ευθύνης δεν δικαιούμαστε να εφησυχάζουμε ποτέ. Συνεχίζουμε λοιπόν από την πλευρά μας να διεκδικούμε από την Κεντρική Διοίκηση την υπογειοποίηση της Βεΐκου, η οποία είναι πιο επίκαιρη από ποτέ, καθώς αναπόφευκτα η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης έως την Εθνική Οδό θα μεταφέρουν έναν επιπλέον όγκο οχημάτων στην πόλη μας. Σχεδιάζουμε με ασφάλεια ένα καλύτερο μέλλον για την πόλη μας, για το μέλλον των παιδιών μας».
Τέλος, θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι για όσο χρονικό διάστημα εκτελούνται έργα για το μετρό στο Γαλάτσι θα υπάρξει αναστάτωση. Ας αναλογιστούμε όμως τα μελλοντικά οφέλη που θα προκύψουν από τη λειτουργία του Μετρό τόσο για τους Γαλατσιώτες όσο και στη λειτουργία της πόλης και ας εξοπλιστούμε με υπομονή.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Πήγαινε στην κορυφή