«Μέχρι να συναντηθούμε ξανά…»: Η νέα ψηφιακή καμπάνια για την Αθήνα εν μέσω lockdown

Δήμος Αθηναίων
«Μέχρι να συναντηθούμε ξανά…»: Η νέα ψηφιακή καμπάνια για την Αθήνα εν μέσω lockdown

Γράμματα αγάπης από την Αθήνα… Μέσα από έξι όμορφες «καρτ-ποστάλ», η πόλη στέλνει το μήνυμά της στο εξωτερικό: «Ανυπομονούμε, να σας δούμε ξανά!». Πρόκειται για την πρωτότυπη ψηφιακή καμπάνια του This is Athens, του επίσημου οδηγού της πόλης, που έχει τίτλο: «Love Letters from Athens» – «Γράμματα αγάπης από την Αθήνα».

Εμπνευσμένη από τις… γεμάτες προσμονή επιστολές, που ανταλλάσσονταν κατά τις περιόδους των μεγάλων δοκιμασιών, η καμπάνια έχει σχεδιαστεί λαμβάνοντας υπόψη τις σημερινές συνθήκες: Απευθύνεται στους λάτρεις της Αθήνας στο εξωτερικό, με μηνύματα προσμονής και αισιοδοξίας, έως ότου μπορέσουμε όλοι να συναντηθούμε ξανά. Η καμπάνια, άλλωστε, που φέρει την υπογραφή «Love, Athens» έχει σκοπό να προκαλέσει συναισθήματα νοσταλγίας στους επισκέπτες, αναπτύσσοντας με αυτό τον τρόπο μία «προσωπική» σχέση ανάμεσα σε εκείνους και την πόλη.

Τα έξι βίντεο, σύντομης διάρκειας, στα οποία παρουσιάζονται χαρακτηριστικά σημεία της Αθήνας, όπως το Άγαλμα της Αθηνάς στο Μέγαρο της Ακαδημίας, το Ωδείο Ηρώδου Αττικού, το Παναθηναϊκό Στάδιο και η Πλάκα, είναι εμπνευσμένα από τη ζωή στην πόλη, από τον Πολιτισμό, την Τέχνη, την Αρχιτεκτονική και την Ιστορία της. Η καμπάνια, που διατίθεται ψηφιακά σε τρεις γλώσσες (αγγλικά, γαλλικά και γερμανικά), στοχεύει σε κοινό από χώρες της κεντρικής και δυτικής Ευρώπης και κυρίως από το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Αυστρία και την Ελβετία.

Μπορείτε να δείτε τα έξι βίντεο στα παρακάτω λινκ:
https://www.youtube.com/watch?v=VPWD_CN9cwM
https://www.youtube.com/watch?v=eDoRJdbyCzo
https://www.youtube.com/watch?v=wCN-Geynel0
https://www.youtube.com/watch?v=oi1dSqbJr7Q
https://www.youtube.com/watch?v=MfhGGKLloc8
https://www.youtube.com/watch?v=493t1JtqNiI

Το «Love letters from Athens» υλοποιείται από τη σύμπραξη «This is Athens & Partners», στο πλαίσιο της στρατηγικής για την ανάπτυξη και την προβολή της Αθήνας ως προορισμού στις διεθνείς αγορές. Ο Δήμος Αθηναίων μέσω της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής (ΕΑΤΑ) συμπράττει με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) μέσω της Marketing Greece, την AEGEAN, τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, τη Λάμψα Α.Ε., τη Lamda Development και την Ιονική Ξενοδοχειακαί Επιχειρήσεις Α.Ε., συμβάλλοντας μέσω αυτής της δυναμικής συνεργασίας στην τόνωση της οικονομικής δραστηριότητας και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στην πόλη.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Πήγαινε στην κορυφή