Κρ.Αρσένης : Να μην προσμετρηθούν οι απουσίες όσων μαθητών δε διέθεταν ηλεκτρονικό εξοπλισμό κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης

ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κρ.Αρσένης : Να μην προσμετρηθούν οι απουσίες όσων μαθητών δε διέθεταν ηλεκτρονικό εξοπλισμό κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης

Ανακοίνωση ΜΕΡΑ25 -Κρίτων Αρσένης :

Επίκαιρη Ερώτηση

Προς την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων

Θέμα: Να μην προσμετρηθούν οι απουσίες
όσων μαθητών δε διέθεταν ηλεκτρονικό εξοπλισμό κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης

Με την από 18.11.2020 σχετική επίκαιρη
ερώτησή είχα επισημάνει ότι ««έχουμε
1,4 εκατ. μαθητές και μαθήτριες και εσείς δίνετε μόλις 90.000 υπολογιστές για την τηλεκπαίδευση. Αναρωτιέμαι σε ποια από όλα τα παιδιά θα πάνε αυτοί οι υπολογιστές; Καλύπτεται το 7% των αναγκών, όταν περισσότερο από το 30% των οικογενειών βιώνουν φτώχεια και
κοινωνικό αποκλεισμό».
Την ίδια στιγμή, επιλέξατε να μη
δημιουργήσετε τάξεις των 15 ατόμων, όπως σύστηναν οι επιδημιολόγοι και πρότειναν οι εκπαιδευτικοί.

Με την από 27.1.2021 (αρ.πρ. 494 ΒτΕ,
Ειδ. Γραμματεία Προέδρου Βουλής) επιστολή με θέμα ‘Απουσίες μαθητών της δευτεροβάθμιας κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης, λόγω έλλειψης εξοπλισμού και θέματα ποιότητας της τηλεκπαίδευσης’, η Ένωση Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων Αγίας Βαρβάρας περιγράφει τη
θλιβερή πραγματικότητα που ζουν εκατοντάδες οικογένειες στη Δυτική Αθήνα. Αναφέρει ότι περισσότεροι από 300 μαθητές απείχαν από την τηλεκπαίδευση και ότι το επίπεδο προσοχής και συγκέντρωσης των μαθητών είναι εξαιρετικά χαμηλό καθώς η τηλεκπαίδευση-όπως τη
σχεδίασε η κυβέρνηση- είναι στην καλύτερη περίπτωση ανεπαρκής. Συγκεκριμένα ζητά:

α) να επαναληφθούν δια ζώσης οι βασικές
ενότητες σε όλα τα μαθήματα,

β) να υπάρξει ενισχυτική διδασκαλία
στους μαθητές που αντιμετώπισαν ουσιαστικά προβλήματα πρόσβασης στην τηλεκπαίδευση, καθώς και σε όσους δυσκολεύτηκαν κατά την παράδοση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση,

γ) να εκτιμηθεί το γεγονός ότι η πολιτεία
δεν κατάφερε να εξασφαλίσει τον κατάλληλο τεχνολογικό εξοπλισμό σε μαθητές και εκπαιδευτικούς μη ανταποκρινόμενη ουσιαστικά στο θεσμό της δημόσιας δωρεάν παιδείας στη χώρα μας,

δ) να υπάρξει ειδική μέριμνα για την
αξιολόγηση των μαθητών καθώς στις περισσότερες των περιπτώσεων η βαθμολόγησή τους είναι αδύνατη. Υπάρχουν πολλές αναφορές ότι δεν πραγματοποιήθηκε ικανός αριθμός διδακτικών ωρών ώστε οι δάσκαλοι/καθηγητές να αξιολογήσουν την πρόοδο των μαθητών.

Ερωτάται η κα. Υπουργός:

Δεσμεύεται να δει την ζοφερή πραγματικότητα
στα δημόσια σχολεία και να ικανοποιήσει τα ανωτέρω αιτήματα των γονέων; Δεσμεύεται στο να μην προσμετρήσουν οι απουσίες όσων δε διέθεταν ηλεκτρονικό εξοπλισμό κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης κατά το τρέχον εκπαιδευτικό έτος;

Ο ερωτών Βουλευτής

Κρίτων Αρσένης

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Πήγαινε στην κορυφή