Γιάννης Βενιζέλος:”Η δημιουργία είναι ανάγκη, οπότε δεν είναι δυνατόν να σταματήσει ποτέ. “

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Γιάννης Βενιζέλος:”Η δημιουργία είναι ανάγκη, οπότε δεν είναι δυνατόν να σταματήσει ποτέ. “

Γιάννης
Βενιζέλος :

Γεννήθηκε στην Αθήνα το
1981. Σπούδασε στο τμήμα διοίκησης επιχειρήσεων του ΤΕΙ Πειραιά. Είναι
πτυχιούχος κλασικής κιθάρας, αρμονίας, αντίστιξης, φούγκας και διπλωματούχος
κλασικής κιθάρας και σύνθεσης (Εθνικό ωδείο, Ωδείο Αθηνά, Ορφείο). Eπιπλέον
έχει παρακολουθήσει μαθήματα ακορντεόν, jazz ηλεκτρικής κιθάρας και jazz
αρμονίας (Ωδείο Φίλιππος Νάκας).

          Από το 2001 έχει εργαστεί ως καθηγητής κλασικής /
ηλεκτρικής κιθάρας και θεωρητικών μαθημάτων (Ωδείο Αθηνά,101, 109, 88 δημοτικά
σχολεία Αθηνών, Ωδείο κλασσικής και σύγχρονιης μουσικής Σπύρος Μάζης, Σχολή
Χατζήβεη).

           Το 2002
παρουσιάστηκε το τραγούδι του “Μια τελευταία καληνύχτα” στο διαγωνισμό λαϊκού
τραγουδιού Τσιτσάνεια. Το τραγούδι μεταδόθηκε από την ΕΤ-1.

          Το 2004 έγραψε τη μουσική για το παιδικό θεατρικό “Όλοι
ρόλους παίζουμε”.

          Το 2005 το ορχηστρικό του έργο Jazz suite No1 παρουσιάστηκε
στο Αuditorium του Γερμανικού Ινστιτούτου.

          Το 2006 έκανε την μουσική επένδυση στο short film του Άρη
Ζάγκλη Symptom.

          Το 2007 έγραψε τη μουσική για τα corporate videos της
διαφημιστικής εταιρίας “The gate”, ενώ από την ίδια χρονιά συμμετείχε ως
μουσικός στην παράσταση “Ο Μέγαλέξανδρος και ο καταραμένος δράκος” του Δήμου
Αβδελιώδη με πολυάριθμες εμφανίσεις σε διάφορα μέρη της Ελλάδας (Χίος-Ομήρειο,
Πάτρα-Εργοστάσιο Τέχνης, Θεσσαλονίκη-Θέατρο Μακεδονικών σπουδών, Αθήνα-Παλλάς,
Badminton).



           Tο 2009
παρουσιάστηκε το ορχηστρικό του έργο “Ακροβασία” στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Επίσης έπαιξε κλασική, ακουστική, ηλεκτρική κιθάρα, ακορντεόν, μαντολίνο στην
ηχογράφηση της μουσικής και των τραγουδιών της παράστασης “Ο Μέγαλέξανδρος και
ο καταραμένος δράκος” σε στίχους και μουσική του Βαγγέλη Γιαννάκη οπου
τραγούδησε ο Παντελής Θαλασσινός. Επιπλέον συμμετείχε στην παραγωγή της
μουσικής για την θεατρική παράσταση “Μαράν Αθά” σε σκηνοθεσία του Δήμου
Αβδελιώδη και μουσική του Βαγγέλη Γιαννάκη και το ίδιο έτος έκανε τη μουσική
διδασκαλία για το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος στη θεατρική παράσταση
“Βαβυλωνία” του ίδιου σκηνοθέτη και συνθέτη.

          To 2010 έπαιξε στο σατυρικό δράμα του Σοφοκλή : “Ιχνευτές”
σε σκηνοθεσία του Δήμου Αβδελιώδη και μουσική Βαγγέλη Γιαννάκη.

          To 2011 ίδρυσε μαζί με τον μουσικοσυνθέτη Θεόδωρο Κουέλη το
μουσικό σχήμα “Masif” μέσα από το οποίο παρουσιάζουν τα έργα τους αλλά και
κομμάτια σπουδαίων συνθετών σε διάφορες μουσικές σκηνές της Αθήνας, αλλά και σε
συναυλίες σε όλη την Ελλάδα.

          To 2012 συμμετείχε στην παραγωγή της μουσικής για την
θεατρική παράσταση “H Noσταλγός” σε σκηνοθεσία Δήμου Αβδελιώδη.

          Tην ίδια χρονιά ηχογράφησε και έκανε την παραγωγή στην
πρώτη του δισκογραφική δουλειά με τίτλο “Kαλωσόρισμα”, σε στίχους της Νατάσσας Μεσσήνη όπου
ερμήνευσε ο Μάριος Παπούλιας και η Σταυρούλα Μανωλοπούλου.

          Το 2014 έγραψε τη μουσική τεσσάρων τραγουδιών και
ηχογράφησε τις κιθάρες για την  πρώτη
δισκογραφική δουλειά του μουσικού σχήματος Μasif (Θεόδωρος Κουέλης, Γιάννης
Βενιζέλος, Μάνος Μαρμαρινός, Ζωή Βεργάκη). Τα τελευταία χρόνια οι “Masif” με
τον στιχουργό Βαγγέλη Βελώνια παρουσιάζουν το αφιέρωμα στον Νίκο Καββαδία “Η
προφητεία της Περουάνας” με μεγάλη επιτυχία σε διάφορες μουσικές σκηνές και
θέατρα της Αθήνας. Μαζί τους έχουν συμμετάσχει σπουδαίοι καλλιτέχνες όπως ο
Παντελής Θαλασσινός, η Φωτεινή Βελεσιώτου, ο Απόστολος Ρίζος, ο Νίκος Καλλίνης,
ο Ζαχαρίας Καρούνης, η Ευτυχία Μητρίτσα και η Αγγελική Τουμπανάκη.

          Κατά τη διάρκεια των ετών αυτών έχει εμφανιστεί ως μέλος
συγκροτημάτων (Νίκος Ξαρχάκος και σα μικρά παιδιά, Multi trio, Checkmate κ.α)
σε πολλές  μουσικές σκηνές της Αθήνας.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗΝ ΜΑΙΡΗ ΛΑΡΕΝΤΖΑΚΗ – ΓΚΙΩΝΗ


 Σε ποιά οικογένεια μεγαλώσατε;

Μεγάλωσα σε μια οικογένεια η οποία αγαπούσε ιδιαίτερα τις
τέχνες χωρίς να έχει κάποια επαγγελματική σχέση με αυτές. Ο πατέρας μου λάτρης
του χωρού, του τραγουδιού και της μουσικής, ενώ η μητέρα μου της ζωγραφικής και
γενικότερα των καλών τεχνών.
Η οικογένειά μου ήταν αυτή που με προέτρεψε να ασχοληθώ
με την μουσική και είναι αυτή που στέκεται δίπλα μου και με στηρίζει σε όλα τα
βήματα που έχω κάνει έως σήμερα.

 

Γιατί επιλέξατε ως επάγγελμά σας την μουσική;

Στην ηλικία των 10 ετών είχα την πρώτη μου επαφή με την
μουσική, όταν ξεκίνησα τα μαθήματα κλασικής κιθάρας στο Εθνικό ωδείο Άνω
Πατησίων. Πολύ  σύντομα ενθουσιάστηκα με
το όργανο, αλλά και  με την αίσθηση που
μου δημιουργούσε η καταγραφή μικρών μελωδιών και τραγουδιών. Κατάλαβα, λοιπόν,
πως η μουσική ήταν το αντικείμενο με το οποίο θα ήθελα να ασχοληθώ στο μέλλον,
μιας και η δημιουργία μουσικής έγινε πολύ νωρίς για μένα, εκτός από μάθημα,
ανάγκη. Θεώρησα λοιπόν ότι θα ήταν υπέροχο να συνδυάσω το επάγγελμά που θα
ακολουθήσω με κάτι που αγαπώ τόσο πολύ.

 

 Εχετε ένα βιογραφικό πλούσιο, σημαντικό,η δουλειά σας είτε ως μουσικός έιτε
ως δάσκαλος είτε ως συνθέτης αναγνωρίστηκε στον μουσικό χώρο .Πιστέυετε στο
ταλέντο σας;

Πιστεύω ότι το ταλέντο είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την
πολλή δουλειά. Όσο ταλέντο και να έχει κανείς δεν μπορεί να φτάσει σε ένα
ικανοποιητικό αποτέλεσμα, αν δεν έχει δουλέψει σκληρά σε διάφορα επίπεδα.
Ελπίζω, λοιπόν, πάντα η ίδια η μουσική να με εμπνέει ώστε να έχω την διάθεση να
εργάζομαι άκοπα για αυτήν.

 

Εχετε εξαιρετικές συνεργασίες με γνωστά ονόματα.Πως είναι τα μουσικά
πράγματα στο τόπο μας;

Δυστυχώς η κρίση έχει επηρρεάσει σε πολύ μεγάλο βαθμό τα
μουσικά δρώμενα της χώρας. Για όλους τα πράγματα είναι πολύ πιο δύσκολα πια.
Παρ’όλα αυτά γνωρίζω συνεχώς πολύ αξιόλογους νέους καλλιτέχνες οι οποίοι έχουν
να δώσουν και να πούν πολλά. Η δημιουργία είναι ανάγκη, οπότε δεν είναι δυνατόν
να σταματήσει ποτέ. 

 

Αμοίβονται ικανοποιητικά οι κόποι , οι πολύχρονες μουσικές σπουδές ;

Η ενασχόληση ενός μουσικού με το αντικείμενό του είναι
κάτι που δεν τελειώνει ποτέ. Εκτός από τις σπουδές ένας καλός μουσικός ωφείλει
να μελετάει και να είναι πάντα ενημερωμένος σε κάτι το οποίο εξελίσσεται
συνεχώς. Ειδικά τα τελευταία χρόνια, λοιπόν, 
οι οικονομικές αμοιβές σε καμία περίπτωση δεν συνάδουν με τον χρόνο και
τον κόπο που έχει  καταθέσει ένας
καλλιτέχνης για να φτάσει σε ένα επίπεδο. Πολλές φορές βέβαια οι καλλιτέχνες
ανταμοίβονται με διαφορετικούς τρόπους. Το χειροκρότημα,  η ανταπόκριση του κοινού και η ικανοποίηση
που νιώθει κανείς μετά την ολοκλήρωση ενός έργου του νομίζω πως είναι οι
σπουδαιότερες αμοιβές.

 Στις μουσικές σκηνές υπάρχει χώρος για νέους καλλιτέχνες;

Η αλήθεια είναι οτι υπάρχουν πολλοί και όμορφοι χώροι, οι
οποίοι είναι διαθέσιμοι να φιλοξενήσουν νέους καλλιτέχνες. Παρά την κρίση βλέπω
ότι ο κόσμος εμπιστεύεται και προτιμάει τους πιο μικρούς και “ζεστούς” χώρους
που γνωρίζει οτι θα ακούσει κάτι αξιόλογο. Οι παραστάσεις σε μουσικές σκηνές,
άλλωστε,  θεωρώ πως είναι ο καλύτερος και
αμεσότερος τρόπος για έναν νέο καλλιτέχνη να επικοινωνήσει την δουλειά του με
το κοινό.

 

Ποιά είδη μουσικής προτιμάτε; η μίξη ειδών είναι στα ενδιαφέροντά σας ;

Κατά τη διάρκεια των ετών που ασχολούμαι με τη μουσική
έχω καταπιαστεί με διάφορα είδη. Διδάχτηκα κλασσική και
jazz,
πάντα μου άρεσε να ακούω ροκ και  έχω
παίξει πολύ παραδοσιακή και λαϊκή ελληνική μουσική. Αναπόφευκτα στην μουσική
που γράφω εμπεριέχονται στοιχεία από όλα τα παραπάνω είδη. Χαρακτηριστικό
παράδειγμα είναι η πρώτη μου προσωπική δισκογραφική δουλειά με τίτλο “Καλωσόρισμα”.
Tα
10 τραγούδια και τα 2 ορχηστρικά κομμάτια του δίσκου είναι μια μείξη στοιχείων
από πολλά και διαφορετικά είδη και ηχοχρώματα. Οι στίχοι που μου εμπιστεύτηκε η
σπουδαία στιχουργός Νατάσσας Μεσσήνη αλλά και οι υπέροχες ερμηνείες του Μάριου
Παπούλια και της Σταυρούλας Μανωλοπούλου έρχονται να υποστηρίξουν, να
αναδείξουν  αλλά και να ισορροπήσουν
αυτήν την διαφορετικότητα των τραγουδιών.

Έτσι λοιπόν μπορώ να πω ότι προτιμώ να ακούω οτιδήποτε
μου κινεί το ενδιαφέρον, ανεξαρτήτου είδους. Η μουσική είναι ένας ατέλειωτος
κόσμος που όσο ψάχνεις μπορείς να ανακαλύπτεις συνεχώς καινούρια πράγματα.

 

 Πως έχουν διαορφωθεί οι μουσικές σπουδές τα τελευταία χρόνια στον δημόσια
και ιδιωτικα εκπαιδευτήρια;
 

Παρατηρώ πως τα τελευταία χρόνια έχει ενταχθεί στα
ιδιωτικά, αλλά και στα δημόσια σχολεία, εκτός από το μάθημα της μουσικής, η
εκμάθηση διαφόρων μουσικών οργάνων. Τον καιρό αυτό διδάσκω κλασική κιθάρα στη
Σχολή Χατζήβεη, αλλά και στο 88 δημοτικό σχολείο Αθηνών, μέσω του συλλόγου
γονέων και κηδεμόνων και βλέπω πως τα παιδιά έχουν μεγάλη διάθεση να ασχοληθούν
με τη μουσική παρά το βεβαρημένο πρόγραμμα δραστηριοτήτων που έχουν. Νομίζω πως
η μουσική εκπαίδευση έχει ιδιαίτερη σημασία για την εξέλιξη και διαμόρφωση της
προσωπικότητας ενός παιδιού.

 

Τι σας βοήθησε στη αρχή της καριέρας σας;

Καθοριστικό ρόλο στο διδακτικό κομμάτι έπαιξε ο καθηγητής
μου Νίκος Μανιταράς ο οποίος, από την στιγμή που πήρα το πτυχίο κλασικής
κιθάρας, μου  εμπιστεύτηκε μια θέση
δασκάλου στο ωδείο Αθηνά, που διηύθυνε. Επίσης έτυχε να συνεργαστώ με πολύ
σημαντικές προσωπικότητες στον χώρο της τέχνης όπως τον σκηνοθέτη Δήμο
Αβδελιώδη και τον μουσικό-ποιητή Βαγγέλη Γιαννάκη. Η συνεργασία μαζί τους με
έκανε να δω με διαφορετική οπτική, συνολικά την τέχνη και μου έδωσε έμπνευση,
εμπειρία και γνώση για να κάνω τα δικά μου, προσωπικά βήματα.

 

 Έχετε επισημάνει τυχόν λάθη σας ;θα τα ξανακάνατε;

Σε γενικές γραμμές δεν μπορώ να πώ ότι έχω μετανιώσει για
πράγματα που έχω κάνει στην ως τώρα επαγγελματική μου σταδιοδρομία. Πιστεύω ότι
οι περισσότερες επιλογές μου ήταν σωστές. Ορισμένα λάθη μπορεί να γίνονται αλλά
μέσα από αυτά καλό είναι να προσπαθούμε να μάθαίνουμε, ώστε να γινόμαστε
καλύτεροι.

 

 Οι μουσικές σας δημουργίες έιχαν την απήχηση που άξιζαν ;

Είναι πολύ δύσκολο να κρίνω εγώ το πόσο αξίζει ένα
μουσικό μου έργο. Αυτό είναι κάτι που το κρίνουν οι ακροατές. Επίσης ζούμε σε
πολύ δύσκολους καιρούς όπου η δισκογραφία έχει καταρρεύσει, οι ρυθμοί  έχουν γίνει πολύ γρήγοροι και ο κόσμος πιά
δεν έχει τον χρόνο και τη διάθεση, μέσα σε αυτό το γκρίζο τοπίο, να ακούσει
μουσική, ενώ η προώθηση που δίνεται από τα μέσα σε νέους καλλιτέχνες είναι από
ελάχιστη έως μηδαμινή. Μέσα σε αυτές τις συνθήκες, λοιπόν,  είμαι πολύ χαρούμενος όταν συναντώ ανθρώπους
οι οποίοι ακούγοντας μουσικές ή τραγούδια μου τους δημιουργούνται όμορφα συναισθήματα.

 

Τι είναι αυτό που σας δίνει έμπνευση και δύναμη;

Έμπνευση μπορούν να μου δώσουν τα πάντα αλλά και τίποτα.
Δυνατά συναισθήματα, μια ταινία, ένα βιβλίο, μουσικές από συνθέτες που θαυμάζω,
μια βόλτα στη φύση, ο ουρανός, η θάλασσα, η κουβέντα με έναν φίλο. Από την
άλλη, έχει συμβεί πολλές φορές να έρθει μια ιδέα για ένα κομμάτι χωρίς τίποτα
από όλα αυτά. Απλά παίζοντας με την κιθάρα μέσα σε ένα δωμάτιο. Η στιγμή της
έμπνευσης είναι μαγική και δεν υπάρχει συνταγή για την επίτευξή της.

Δύναμη αντλώ καθημερινά από τους ανθρώπους που είναι γύρω
μου και με στηρίζουν πραγματικά σε κάθε μου βήμα. Η οικογένειά μου, οι φίλοι
και οι γνωστοί που έχουν αγαπήσει την μουσική μου. Σε αυτόν τον τομέα πιστεύω
πως είμαι πολύ τυχερός και νιώθω ιδιαίτερα χαρούμενος για αυτό.

 

 Πως είναι η μουσική βιομηχανία στον τόπο μας;

Η αλήθεια είναι ότι η ελληνική μουσική βιομηχανία περνάει
πολύ δύσκολες μέρες. Όπως είπα και προηγουμένως οι περισσότερες δισκογραφικές
εταιρίες έχουν καταρρεύσει και αυτό συμβαίνει λόγω της οικονομικής κρίσης αλλά
και του γεγονότος ότι η δωρεάν και εύκολη προσβαση στα τραγούδια και στις
μουσικές μέσω
internet απομακρύνουν τον κόσμο από την αγορά cd και δίσκων. Επίσης τα περισσότερα ραδιόφωνα παίζουν playlists,
σύμφωνα με τα οικονομικά συμφέροντά τους, οπότε είναι πολύ δύσκολο ένας νέος
καλλιτέχνης να προβάλλει το έργο του.

 

Οι συνεργασίες του μουσικού παραγωγού με τον μηχανικό μείξης, τον
ηχολήπτη  και τον εκτελεστή παραγωγό .
λειτουργεί καλά;

Ένας μουσικός που θέλει να κυκλοφορήσει μια δισκογραφική
δουλειά είναι αναγκασμένος εκ των πραγμάτων να ασχοληθεί με όλες τις παραπάνω
ιδιότητες. Συνήθως είναι ο παραγωγός του εαυτού του, αναλαμβάνει τη μείξη, ίσως
πολλές φορές να κάνει και τον ηχολήπτη για να ολοκληρωθεί η δουλειά. Αυτό
συμβαίνει για να μειωθεί το τελικό κόστος παραγωγής το οποίο σε άλλη περίπτωση
είναι αρκετά μεγάλο μιας και δεν υπάρχει καμία οικονομική βοήθεια από τις
εταιρίες.

 Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές  μουσική
τεχνολογιά ήταν η επανάσταση στην μουσική παραγωγη στα μουσικά ακούσματα;

Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές βοηθούν και δίνουν την
δυνατότητα στον οποιονδήποτε να πραγματοποιήσει μια μουσική παραγωγή. Όλα τα
στάδια για την διαδικασία παραγωγής ενός μουσικού κομματιού (ηχοληψία, επεξεργασία,
μείξη,
mastering) είναι δυνατόν να περάσουν μέσα από έναν
ηλεκτρονικό υπολογιστή και να προκύψει ένα ολοκληρωμένο αποτέλεσμα.

 

 Τα σημερινά αδιέξοδα των νέων τ΄΄απαλύνουν οι μουσικές σκηνές;

H ίδια η μουσική είναι αυτή που έχει την
δύναμη να απαλύνει όλες τις πληγές. Οι μουσικές σκηνές είναι χώροι όπου μπορεί
κανείς να ακούσει διάφορα είδη μουσικής ανάλογα με το τι είναι αυτό που τον εκφράζει.
Πιστεύω ότι οι νέοι μπορούν να βρουν καταφύγιο και διέξοδο στην καλή μουσική
και οι μουσικές σκηνές είναι χώροι που την στηρίζουν.

 Αντιδρούν οι νέοι στις νεες μουσικές προτάσεις;

Οι νέοι έχουν πάντα την διάθεση να ψάξουν το καινούριο.
Είναι ανοιχτοί σε νέα ακούσματα και μπορούν να δεχθούν πολύ πιο εύκολα
καινούριους καλλιτέχνες. Το πρόβλημα είναι ότι τα μέσα δεν προβάλλουν το
καινούριο. Μένουν απαγκιστρωμένα στα παλιά πρότυπα πιστεύοντας ότι θα έχουνε
ένα σίγουρο όφελος. Έτσι εναπόκειται στον κάθε νέο προσωπικά να ψαχτεί και να
βρεί μόνος του αυτό που τον εκφράζει και τον συγκινεί.

  

 Ποιό το δικό σας όραμα;

Ο στόχος μου όσον αφορά την  επαγγελματική μου σταδιοδρομία είναι να
συνεχίσω να κάνω πράγματα για τα οποία θα είμαι περήφανος. Επίσης ελπίζω μέσα
από τη μουσική δημιουργία, τις συνεργασίες με αξιόλογους ανθρώπους και της
δημιουργικής σχέσης με τα παιδιά-μαθητές μου που μου διδάσκουν καθημερινά
καινούρια πράγματα, να εξελίσσομαι συνεχώς ως μουσικός αλλά κυρίως και ως
άνθρωπος.

 

 Περνάτε μηνύματα μέσω των μουσικών σας είναι το ζητούμενό σας;

Γενικότερα μου αρέσει τα τραγούδια μέσω των στίχων τους
να περνάνε διαχρονικά μηνύματα και όχι εφήμερα. Θεωρώ πως το να γράψει κανείς
ένα τραγούδι για την κρίση ή την πολιτική κατάπτωση των ημερών μας είναι ένας
εύκολος τρόπος να κερδίσει ακροατές. Κάτι τέτειο δεν με εκφράζει. Νομίζω πως τα
καλά τραγούδια είναι αυτά που μένουν στον χρόνο και μπορούν να τραγουδηθούν από
διαφορετικές γενιές.

 

 Τι ετοιμάζετε;

Πρίν από λίγους μήνες βγήκε η πρώτη μας δισκογραφική
δουλειά με τους
masif. Οι masif είναι ένα μουσικό σχήμα που αποτελείται από τον σπουδαίο
μουσικό και κοντραμπασίστα Θεόδωρο Κουέλη, τους εξαιρετικούς
τραγουδιστές-στιχουργούς Μάνο Μαρμαρινό και Ζωή Βεργάκη και εμένα. Αυτόν τον καιρό,
λοιπόν, ετοιμάζουμε την παρουσίαση του δίσκου μας, και προσπαθούμε να
επικοινωνήσουμε όσο μπορούμε περισσότερο την δουλειά μας, που πιστεύουμε ότι
αξίζει πραγματικά. Επίσης έχουμε κανονίσει διάφορες καλοκαιρινές συναυλίες με
την μουσική παράσταση “Η προφητεία της Περουάνας – αφιέρωμα στον Νίκο Καββαδία”
όπου με την συνβολή και επιμέλεια του στιχουργού Βαγγέλη Βελώνια ταξιδεύουμε
στα νερά της ποίησης του Νίκου Καββαδία. Ένα
project που έχουμε παρουσιάσει σε πολλές μουσικές σκηνές και
θέατρα της Αθήνας με μεγάλη επιτυχία και πολύ καλές κριτικές.

Καλοκαιρινές εμφανίσεις θα έχω επίσης και με το σχήμα
Νίκος Ξαρχάκος και “σα μικρά παιδιά” όπου παίζουμε τραγούδια από όλο το φάσμα
της Ελληνικής δισκογραφίας, αλλά και κομμάτια από τις προσωπικές μας 

ακούστε έδω τα τραγούδια του Γιάννη Βενίζελου:http://https//www.youtube.com/user/GiannisVeni1

δείτε το βίντεο από το τράγουδι Ταξίδι:

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Πήγαινε στην κορυφή