Κρ. Αρσένης: Βασανιστικές συνθήκες στο Ειδικό Σχολείο Περιστερίου

ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κρ. Αρσένης: Βασανιστικές συνθήκες στο Ειδικό Σχολείο Περιστερίου

Δελτίο Τύπου ΜΕΡΑ25:

Νέα επίκαιρη ερώτηση για τη δραματική κατάσταση του Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου-Λυκείου Περιστερίου κατέθεσε στη βουλή ο βουλευτής του ΜέΡΑ25 Κρίτων Αρσένης, μεταφέροντας την αγωνία οικογενειών, μαθητών και εκπαιδευτικών.

Γονείς αναφέρουν ότι τα παιδιά τους εμφανίζουν αυξημένο άγχος και άρνηση να πάνε στο σχολείο καθώς οι συνθήκες μάθησης χειροτερεύουν κι άλλο. Είναι βασανιστήριο, είπε ο βουλευτής, να κάνουν μάθημα τέσσερα τμήματα της Α΄ Γυμνασίου σε τέσσερα αντικείμενα με τέσσερις εκπαιδευτικούς ταυτόχρονα στο ίδιο αμφιθέατρο. Είναι συνθήκη που δε θα την άντεχαν ούτε ενήλικες, πόσω μάλλον παιδιά που φοιτούν σε ειδικό σχολείο.

Η “λύση” που προκρίνει η διοίκηση Παχατουρίδη με τη συμφωνία της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης είναι να μεταφερθούν μαθητές του ΕΝΕΕΓΥΛ στο κτίριο του 14ου Γυμνασίου και να τους δοθούν αίθουσες για μάθημα στους δύο ορόφους.

Η υφυπουργός Παιδείας εμφανίστηκε απληροφόρητη, καθώς στην πραγματικότητα το ΕΝΕΕΓΥΛ ούτε έχει μεταστεγαστεί ακόμα στο 14ο Γυμνάσιο, ούτε αρκετός χώρος υπάρχει εκεί για τη μεταφορά του, αλλά με βάση τον “σχεδιασμό”, ακόμα και όταν μεταφερθεί εκεί το ισόγειο θα το κρατήσει το 14ο Γυμνάσιο -άρα οι μαθητές του ειδικού σχολείου θα κάνουν μάθημα σε ανοιχτού τύπου σχολείο με μπαλκόνια -ενώ πρόκειται για παιδιά με αυξημένες ανάγκες και στο ζήτημα της ασφάλειας.

Η κ. Μακρή “άδειασε” και πάλι τη διοίκηση Παχατουρίδη λέγοντας ότι το κτιριακό είναι αρμοδιότητα του δήμου. Ανέφερε και τα ποσά που έχουν δοθεί στον Δήμο Περιστερίου. Η ευθύνη της διοίκησης Παχατουρίδη είναι ξεκάθαρη, αλλά ξεκάθαρο είναι επίσης ότι το υπουργείο Παιδείας δε μπορεί να καλύπτει τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας και να αδιαφορεί όταν τέσσερα τμήματα ειδικού σχολείου κάνουν ταυτόχρονα μάθημα στον ίδιο χώρο και γονείς αναφέρουν ότι τα παιδιά τους εμφανίζουν το τελευταίο διάστημα ένταση και αρνούνται να πάνε στο σχολείο τους.

Αυτή τη στιγμή, είπε ο Κρίτων Αρσένης, λείπουν δέκα αίθουσες από το ΕΝΕΕΓΥΛ, με αποτέλεσμα τέσσερα τμήματα να κάνουν μάθημα στο αμφιθέατρο του σχολείου. Άλλα δύο τμήματα στεγάζονται στις αίθουσες των εργαστηρίων, με αποτέλεσμα να μη λειτουργούν τα εργαστήρια. Και αντί να λύσουν το πρόβλημα ενός σχολείου, σχεδιάζουν να το διαχύσουν σε άλλα δύο σχολεία, μεταφέροντας μαθητές του ΕΝΕΕΓΥΛ στο 14ο Γυμνάσιο και μαθητές του 14ου Γυμνασίου στο 11ο Λύκειο.

Πρόκειται για την απόλυτη αναλγησία. Καταστρέφουν τρία σχολεία σε μία λαϊκή γειτονιά του Περιστερίου χωρίς να βελτιώνουν την κατάσταση σε κανένα.

Η λύση υπάρχει: Για την τρέχουσα σχολική χρονιά να παραχωρηθούν από γειτονικά σχολικά συγκροτήματα αίθουσες που δε χρησιμοποιούνται και χρειάζεται το ΕΝΕΕΓΥΛ Περιστερίου. Να λειτουργήσει κανονικά από του χρόνου το ΕΝΕΕΓΥΛ Ίλιου, στον χώρο του Εθνικού Κέντρου Αποκατάστασης, ώστε να πηγαίνει εκεί το 40% των μαθητών του ΕΝΕΕΓΥΛ Περιστερίου που κατοικούν στο Ίλιον, στους Άγιους Αναργύρους και στο Καματερό. Με τον τρόπο αυτό αποφεύγεται η διαλυτική “λύση” της μεταφοράς μαθητών στο 14ο Γυμνάσιο και το 11ο Λύκειο.

Το “βασανιστήριο” που βιώνουν κάθε μέρα οι μαθητές του ειδικού σχολείου του Περιστερίου πρέπει να σταματήσει και το υπουργείο Παιδείας αντί να αποστρέφει το κεφάλι πρέπει να δώσει αμέσως τη λύση. Οι μαθητές του ειδικού σχολείου, οι μαθητές και των άλλων σχολείων, οι μαθητές των λαϊκών γειτονιών απαιτούν αξιοπρέπεια στη μάθηση.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Πήγαινε στην κορυφή