Γραφειοκρατία τραπεζών του Βασίλη Γιαννακόπουλου

ΠΑΛΜΟΓΡΑΦΟΣ
Γραφειοκρατία τραπεζών του Βασίλη Γιαννακόπουλου

Τις διαμαρτυρίες τους

μέσω τηλεφώνου εξέφρασαν οι ιδιοκτήτες κυλικείων και cafe στο Άλσος Βέικου για τον αθέμιτο, όπως είπαν, ανταγωνισμό που υφίστανται από τη λειτουργία του κυλικείου στα Πέτρινα Κτίσματα κατά τη διάρκεια του Πολιτιστικού Φεστιβάλ.
Δεν μπορώ να γνωρίζω αν η οικονομική ζημιά τους είναι μεγάλη ή μικρή αλλά έχουν το δίκιο τους που διαμαρτύρονται. Περιμένουν κι αυτοί κάτι να κερδίσουν από το πέρασμα τόσων χιλιάδων κόσμου. Οι περισσότεροι των οποίων όμως αγοράζουν το νερό ή το αναψυκτικό τους από το περιστασιακό κυλικείο στα Πέτρινα. Το οποίο είναι άγνωστο με ποιό τρόπο και από ποιόν πήρε άδεια λειτουργίας.
Λίγη προσοχή, παιδιά, σε τέτοια θέματα.

Γραφειοκρατία τραπεζών


Πολλές φορές
έχουμε αναφερθεί και καυτηριάσει – κι εγώ προσωπικά
καθώς και πολλοί αρθρογράφοι του Παλμού – το τέρας της γραφειοκρατίας
του Δημοσίου. Γραφειοκρατία όμως υπάρχει και σε ιδιωτικές επιχειρήσεις,
όπως π.χ. τράπεζες, που ταλαιπωρούν συχνά τους συναλλασσόμενους.

Πόσα χαρτιά και πόσες μέρες νομίζετε ότι χρειάζονται για την έκδοση μιας εγγυητικής επιστολής τραπέζης αξίας 202 ευρώ;
Λοιπόν, χρειάζονται:
– Εκκαθαριστικά φορολογικών δηλώσεων ετών 2014 και 2015,
– Ε3 φορολογικών ετών 2014 και 2015,
– βεβαίωση έναρξης επαγγέλματος, συν τα απαραίτητα έγγραφα του εγγυητή.
Τώρα
για ποιό λόγο μπαίνει εγγυητής για ένα ποσό 202 ευρώ από τη στιγμή
μάλιστα που υπάρχει ατομικός λογαριασμός στην ίδια τράπεζα που
υπαρκαλύπτει το ποσό της εγγύησης, δεν το κατάλαβα.
Τέλος, οι μέρες οι οποίες απαιτούνται για να εκδοθεί αυτή η περιβόητη εγγγυητική επιστολή φθάνουν τις 4 εργάσιμες!
Φαίνεται
τελικά ότι ο ιός της γραφειοκρατίας έχει πλήξει για τα καλά και τα
πιστωτικά μας ιδρύματα. Καλό είναι όμως και για τις τράπεζες αλλά κυρίως
για τους συναλλασσόμενους πολίτες να υπάρχει μια σχετική ευελιξία στους
κανόνες λειτουργίας τους. Άλλο να εκδίδεται, φίλοι μου, εγγυητική
επιστλή χιλιάδων ή εκατομμυρίων ευρώ και άλλο εγγυτική επιστολή 202
ευρώ. Υπάρχει μια μικρή διαφορά.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Περί Καραγκιόζη

Γειά σας, λέγομαι Σωκράτης Κοτσορές και θα παρουσιάσω τις παραστάσεις του Καραγκιόζη στο Φεστιβάλ του Γαλατσίου, θα ήθελα να δημοσιεύσω στην εφημερίδα σας μία απάντηση για το άρθρο: Παλμογράφος του κυρίου Βασίλη Γιαννακόπουλου.

Ένα σχόλιο για το λεγόμενο «Φτωχό Φεστιβάλ».
Σχολιάζοντας την άποψη του κ. Β. Γιαννακόπουλου, για το κατά πόσο το φετινό φεστιβάλ είναι φτωχό, και σε σχέση με την παραδοσιακή τέχνη του Θεάτρου Σκιών, που κατά ομολογία του καλύπτει το 15% των εκδηλώσεων, θα θέλαμε να αναφέρουμε τα εξής:
Η παραδοσιακή τέχνη του Θεάτρου Σκιών είναι ένα λιτό και απλό, όχι όμως και απλοϊκό, λαϊκό θέαμα. Είναι βιοτεχνία, αλλά όχι και βιομηχανία. Δεν μπορεί, φυσικά, να συναγωνιστεί τη χλιδή, τον πλούτο και τα εκατομμύρια των μεγάλων θεατρικών παραγωγών ή του κινηματογράφου.
Έχει, ωστόσο, μια λαϊκή αυθεντικότητα και το σημαντικότερο, την αμεσότητα του θεάματος και την πλήρως διαδραστική επικοινωνία και σχέση του καραγκιοζοπαίχτη με το κοινό του. Πρόκειται για μια αμεσότητα, που δεν υπάρχει σε κανένα άλλο θέαμα και συνιστά τον «Καραγκιόζη», τη λαϊκή μας παράδοση, ως μια οικονομική, αλλά πλήρως απαραίτητη, επιλογή για ένα ολοκληρωμένο φεστιβάλ. Ένα αφαιρετικό και απλό, αλλά όχι και απλοϊκό, όπως προείπαμε, θέαμα, που προσθέτει και νοηματοδοτεί, σε μια εποχή που το ακριβό όχι μόνο δεν είναι εύκολο, αλλά και που αποδεδειγμένα δεν αρκεί από μόνο του.
Θα σας παρακαλούσα αν ήταν δυνατόν να δημοσιευθεί.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Το σχόλιό μου, αγαπητέ φίλε Σωκράτη, στο φύλλο του Παλμού της 1ης Ιουλίου, δεν είχε στόχο να απαξιώσει την καλλιτεχνική αξία του θεάτρου σκιών και των συντελστών του.
Εξάλλου εγώ θα ήμουν ο τελευταίος που θα έκανα κάτι τέτοιο, γιατί οι πρώτες εικόνες που είδα σε πανί σε παιδική ηλικία, στο χωριό μου, ήταν οι φιγούρες του Καραγκιόζη.
Εγώ αναφερόμουν στο άγχος το οποίο κυριεύει όλες τις διοικήσεις του Δήμου να εντάξουν στο πρόγραμμά τους όσον το δυνατόν περισσότερες εκδηλώσεις. Για το λόγο αυτό ΄εχουμε πολλές παραστάσεις, όχι μόνο του Καραγκιόζη (15%) αλλά και διάφορα αφιερώματα σε καλλιτέχνες (25%).
Κι όπως έγραφα ότι εγώ είμαι της άποψης ουκ εν τω πολλώ το ευ.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Πήγαινε στην κορυφή