Εβδομαδιαία Τοπική Εφημερίδα

Παρκαρισμένες τουαλέτες, του Β.Γιαννακόπουλου

Πολλά τα τηλεφωνήματα που δεχτήκαμε από συνδημότες μας,
οι οποίοι διαμαρτύρονται – μέχρι αγανακτήσεως, θα έλεγα! – για τις
χημικές τουαλέτες που είναι «παρκαρισμένες» από κάποια ιδιωτική
εταιρεία στον πρώτο πάρκινγκ του Άλσους Βέικου.

Την Τετάρτη 13 Ιανουαρίου επισκέφθηκα και εγώ το χώρο και απ’ ό,τι βλέπετε και στη φωτογραφία, οι συνδημότες μας έχουν απόλυτα δίκιο για τη διαμαρτυρία τους. Κατ’αρχάς οι «παρκαρισμένες» χημικές τουαλέτες καταλαμβάνουν θέσεις στάθμευσης των Ι.Χ. αυτοκινήτων και δεύτερον είναι μια εικόνα αντιαισθητική.
Και ερωτώ εγώ με τίνος άδεια κατέλαβαν δημόσιο χώρο; Αν δεν έχει δοθεί άδεια από τον Δήμο Γαλατσίου για κατάληψη του χώρου συγκεκριμένες μέρες και ώρες – που απ’ό,τι πληροφορήθηκα δεν έχει δοθεί! – όφειλαν οι υπηρεσίες του Δήμου να επιβάλλουν τα κατά το νόμο προβλεπόμενα πρόστιμα. Η διαδικασία η οποία ακολουθείται ως προς την κατάληψη δημόσιων χώρων για τα περίπτερα, τα καταστήματα εστίασης, τις οικοδομικές επιχειρήσεις κ.α., θα έπρεπε να είχε εφαρμοστεί και στη συγκεκριμένη περίπτωση. Και μην ισχυριστεί κανείς ποιά είναι η εταιρεία γιατί το όνομα και το τηλέφωνό της είναι σε πρώτο πλάνο πάνω στις χημικές τουαλέτες.
Ας ελπίσουμε ότι οι υπηρεσίες του Δήμου θα κινηθούν ώστε να αποκατασταθεί η νομιμότητα.


Δρόμος καρμανιόλα….
Μπορεί κάποιος από τους αρμοδίους της κεντρικής εξουσίας να μας ενημερώσει ποιό είναι το πλαφόν στην απώλεια ανθρώπινων ζωών που πρέπει να φτάσουμε για να αποφασίσουν επιτέλους την κατασκευή του δρόμου Πατρών – Πύργου;

Ο Θεός να τον κάνει δρόμο, δηλαδή, μια σκέτη λαιμητόμος είναι. Όποιος από τους αναγνώστες του «Παλμού» έχει περάσει από αυτόν τον δρόμο με καταλαβαίνει απόλυτα τι εννοώ!
Στην αρχή της εβδομάδας, την Δευτέρα 13/1, άλλα δύο άτομα βρήκαν τραγικό θάνατο. Δύο οικογενειάρχες, καθηγητές από την Πάτρα, οι οποίοι ταξίδευαν για να διδάξουν σε σχολείο των Λεχαινών, άφησαν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο. Δεκάδες είναι οι συμπολίτες μας που χάνουν τη ζωή τους κάθε χρόνο σ’ αυτόν τον επικίνδυνο και με μεγάλο κυκλοφοριακό φορτίο δρόμο.
Ο Νομός Ηλείας είναι ο μοναδικός νομός της Πελοποννήσου που δεν συνδέεται με εθνικό δίκτυο. Αν όμως υπήρχε συνέχεια στο κράτος κατά τις εναλλαγές των κυβερνήσεων, τότε θα είχε σίγουρα ολοκληρωθεί η κατασκευή του δρόμου, η οποία ξεκίνησε το 2013. Το 2015 όμως η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ προχώρησε σε επαναπροκήρυξη του έργου τεμαχίζοντάς το σε οκτώ εργολαβίες για να εξυπηρετήσει τον κολλητό της, τον κ. Χρήστο Καλογρίτσα. Ο οποίος, λόγω αδυναμίας, εκτέλεσης του έργου έχει κηρυχθεί πλέον έκπτωτος. Πρόσφατα μάλιστα κατατέθηκε από μια εταιρεία έτοιμου σκυροδέματος αγωγή για πτώχευση των εταιριών του λόγω οικονομικών οφειλών.
Το θέμα όμως είναι ότι το έργο είναι στον αέρα και ακόμα δεν έχει βρεθεί λύση. Δυστυχώς φίλοι Ηλείοι, προβλέπω για πολλά χρόνια ακόμα να θρηνούμε θύματα σ’αυτόν τον δρόμο καρμανιόλα. Και επειδή ταξιδεύω συχνά προς την πατρίδα μου, τον Πύργο, συνιστώ σε όσους από εσάς βρεθείτε σε αυτόν τον δρόμο ιδιαίτερη προσοχή γιατί και στα 92 χλμ. υπάρχει σοβαρός κίνδυνος δυστυχήματος.


Έχω γράψει επανειλημμένως…

…ότι καλοί είναι οι οραματικοί σχεδιασμοί και τα μεγάλα έργα αλλά αυτό το οποίο έχει μεγαλύτερη σημασία είναι η επίλυση μικρών προβλημάτων γιατί έτσι βελτιώνεται η καθημερινότητα όλων μας.
Ένα τέτοιο μικρό πρόβλημα για το οποίο μας ενημέρωσαν συμπολίτες μας (οι οποίοι είναι οι καλύτεροι ρεπόρτερ της εφημερίδας) είναι ο μαντρότοιχος που βλέπετε στη φωτογραφία. Είναι επί της οδού Μυκόνου μεταξύ των οδών Δρυόπιδος και Φαρρών και ανά πάσα στιγμή ελοχεύει ο κίνδυνος κατάρρευσης γιατί όπως βλέπετε είναι σχεδόν στον αέρα. Να σημειωθεί ότι από το συγκεκριμένο δρόμο περνούν κάθε μέρα δεκάδες παιδιά που πηγαίνουν στα σχολεία της Δρυόπιδος.
Αν δεν ενδιαφερθεί ο ιδιοκτήτης του μικρού αυτού οικοπέδου για την αποκατάσταση, ας ενεργήσει ο Δήμος πριν προκύψει κάποιο ατύχημα.
Ένα άλλο πρόβλημα για το οποίο εξέφρασαν τα παράπονά τους οι κάτοικοι της συγκεκριμένης περιοχής είναι η κακή κατάσταση του οδοστρώματος στους περισσότερους δρόμους (Μυκόνου, Φαρρών, Χαρ. Τρικούπη, Κύθνου κλπ). Το μόνο που μπορώ να αναφέρω εγώ για το πρόβλημα αυτό είναι ότι μέσα στο 2020 θα υπάρχει μια μεγάλη εργολαβία ασφαλτόστρωσης του συνόλου σχεδόν των δρόμων της πόλης μας.