Εβδομαδιαία Τοπική Εφημερίδα

Ο personal trainer Λεωνίδας Λύτρας μας πρότεινει 5 έξυπνα tips πριν βγούμε στην παραλία!

Ξαφνικά πλησιάζοντας το καλοκαίρι,ο περισσότερος
κόσμος,θυμάται οτι εχει πάρει κάποια παραπάνω κιλά κατα τη διάρκεια του χειμώνα
και τρέχουν όλοι σαν παλαβοί στα γυμναστήρια,να χάσουν,να σφίξουν,να μαζέψουν
οτι ειναι δυνατόν εκείνη την ύστατη ωρα. Δυστυχώς για εκείνους οι πιθανότητες
δεν ειναι με το μέρος τους και είτε απογοητεύονται και τα παρατάνε ή συνεχίζουν
και οτι βγει,με το σκεπτικό οτι θα το συνεχίσουν και θα βάλουν στόχο το επόμενο
καλοκαίρι.

 Για να βοηθήσουμε λοιπον ολες τις περιπτώσεις ανθρώπων,θα αναφέρουμε
παρακάτω 5 tips που θα κάνουν τη ζωή τους πιο εύκολη.

1.Ξεκινα την ημέρα σου με ένα πλούσιο και θρεπτικό πρωινό.Ως
γνωστόν το πρωινό ειναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας και αυτο γιατι το
ανθρώπινο σώμα λειτουργεί όπως μια μηχανή: χρειάζεται ‘καύσιμα’ δηλαδή ενέργεια
(σάκχαρα) για να λειτουργήσει σωστά! Για τους περισσότερους ανθρώπους το
τελευταίο γεύμα που καταναλώνεται πριν την πρωινή αφύπνιση πραγματοποιείται
συνήθως 10-12 ώρες νωρίτερα. Κατά τη διάρκεια του ύπνου, η καρδιά, οι
πνεύμονες, ο εγκέφαλος και άλλα ζωτικά όργανα συνεχίζουν να λειτουργούν,
καταναλώνοντας τα ενεργειακά μας αποθέματα. Έτσι λοιπόν το πρωινό γεύμα
κρίνεται απαραίτητο προκειμένου να ανεφοδιαστούν οι αποθήκες καυσίμων στο σώμα
μας, ώστε να μπορέσει να ανταπεξέλθει στις ενεργειακές απαιτήσεις των
δραστηριοτήτων που θα ακολουθήσουν.

2. Καταναλώστε άφθονο νερο.Ειδικα το καλοκαίρι που οι
θερμοκρασίες φθάνουν στα ύψη ο οργανισμός μας εχει περισσότερη ανάγκη απο
ενυδάτωση και ειδικότερα τις ημέρες που παμε στο γυμναστήριο και αυτο γιατι
χάνουμε πολύτιμα μέταλλα και ιχνοστοιχεία.

3.Δωστε στους μυς σας και κανα ρεπό.Οι περισσότεροι νομίζουν
οτι πηγαίνοντας γυμναστήριο καθε μερα θα δουν πιο γρηγορα και άμεσα
αποτελέσματα,τουναντίον ομως,θα έχουν τα αντίθετα αποτελέσματα και αυτο γιατι
μετα απο τη συνεχόμενη άσκηση οι μυες δεν προλαβαίνουν να ξεκουραστούν και είτε
θα τους κάψουμε είτε θα τους τραυματιστουμε. Για αυτο λοιπον καλυτερο ειναι να
πηγαίνουμε μερα παρά μερα ή στη χειρότερη 2 μερες σερί και μια ρεπό.



4.Φατε οσο πιο γρηγορα γίνεται μετα την άσκηση.Είναι πολύ
σημαντικό να προσλαμβάνεται ενέργεια μέσω της διατροφής μετά την άσκηση και
μάλιστα αμέσως μετά από αυτήν , για όλους και ιδιαίτερα για αυτούς που κάνουν
επαναλαμβανόμενη συχνή και επίπονη άσκηση. Η διατροφή μετά την άσκηση είναι το
«κλειδί» για να επιτυγχάνεται γρήγορη αναπλήρωση του μυϊκού ιστού ο οποίος έχει
καταπονηθεί από την προπόνηση-άσκηση αλλά και για την εξίσου πολύ σημαντική
φόρτιση του ηπατικού γλυκογόνου. Το ηπατικό γλυκογόνο είναι μια μορφή αποθηκευμένης
ενέργειας συσσωρευμένη στο ήπαρ και αποτελεί μια από τις κύριες πηγές καύσιμης
ύλης για την άσκηση. Γι αυτόν τον λόγο πρέπει να «επαναφορτίζεται» μετά από
κάθε προπόνηση.


5.Κοιμηθείτε το βραδυ τουλάχιστον για 8 ωρες.Κατα τη διάρκεια
του ύπνου γίνεται η αναδόμηση των ιστών και η παραγωγή αυξητικής ορμόνης που
χρειάζεται ο οργανισμός μας. Ειναι δύσκολο βεβαια στις μερες μας να κοιμηθούμε
για τόσες ωρες αλλα οσο πιο κοντά φτάνουμε στις 8 ωρες τοσο καλύτερα για εμάς.

ΛΥΤΡΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ

personal trainer

[email protected]