Τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του πολίτη στον Παπάγο

Σε λειτουργία τέθηκε μια νέα υπηρεσία του Δήμου Παπάγου – Χολαργού με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών μας.
Πρόκειται για την “τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του πολίτη”, όπου με ένα τηλεφώνημα στον αριθμό 15800, οι κάτοικοι του δήμου, έχουν τη δυνατότητα να αναφέρουν τις επισημάνσεις και τα αιτήματά τους για θέματα και προβλήματα όπως καθαριότητα, ανακύκλωση, πράσινο, οδοποιία, ηλεκτροφωτισμός, αδέσποτα ζώα, κ.ά, τα οποία εμπίπτουν στις αρμοδιότητες του δήμου.
Καλέστε στο 15800, καθημερινά από Δευτέρα ως Παρασκευή κατά τις ώρες 09.00 -22.00 και κατά τις ώρες 16.00 – 22.00 τα Σαββατοκύριακα.

 

ΔΤ ΔΗΜΟΥ ΠΑΠΑΓΟΥ – ΧΟΛΑΡΓΟΥ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Πήγαινε στην κορυφή