Εβδομαδιαία Τοπική Εφημερίδα

3 ερωτηματικά, Γράφει ο Βασίλης Γιαννακόπουλος

Μετά το τέλος της παρέλασης της 28ης Οκτωβρίου, στην οποία και λόγω του καλού καιρού είχε πολύ κόσμο, με πλησίασε ο δημοτικός σύμβουλος Γιάννης Μανιάτης και μου είπε φανερά ενοχλημένος τα εξής:

«Γράψε σε παρακαλώ, ότι διαψεύδω όσα ακούγονται ή γράφονται για το πρόσωπό μου αναφορικά με τις δημοτικές εκλογές. Ακούγεται ότι θα είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό του Α ή του Β υποψηφίου δημάρχου. Το τί θα κάνω στις επόμενες δημοτικές εκλογές και με ποιόν θα είμαι υποψήφιος κι αν θα είμαι υποψήφιος, θα το αποφασίσω εγώ όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή και θα ενημερώσω τους Γαλατσιώτες. Μέχρι τότε δεν ισχύει τίποτα απ’ όσα κυκλοφορούν.»
Μετά τη δήλωση αυτή του Γιάννη Μανιάτη τηλεφώνησα και στις δύο κυρίες δημοτικούς συμβούλους του συνδυασμού «Ανεξάρτητη Δημοτική Κίνηση Γαλατσίου», τη Γωγώ Κιτσίνη και την Ασπασία Παναγιωτακοπούλου, οι οποίες στην ερώτησή μου αν στις προσεχείς δημοτικές εκλογές θα είναι και πάλι υποψήφιες δημοτικοί σύμβουλοι και με ποιόν συνδυασμό, μου είπαν:
Γωγώ Κιτσίνη: «Εγώ, κ. Γιαννακόπουλε, θα είμαι υποψήφια δημοτική σύμβουλος στις εκλογές του Μαΐου του 2019 αλλά δεν έχω αποφασίσει ακόμα με ποιόν συνδυασμό θα είμαι. Μετά τον ξαφνικό θάνατο του αρχηγού της παράταξής μας και πρώην δημάρχου Κυριάκου Τσίρου, τα πράγματα έχουν αλλάξει και γι’αυτό δεν έχω ακόμη αποφασίσει. Εξάλλου είναι ακόμα πολύ νωρίς και τα πολιτικά πράγματα ως προς τις δημοτικές εκλογές στην πόλη μας είναι πολύ ρευστά και υπό διαμόρφωση. Πιστεύω ότι με την αρχή του νέου χρόνου θα έχω αποφασίσει οριστικά με ποιόν συνδυασμό θα είμαι υποψήφια.»
Η Ασπασία Παναγιωτακοπούλου μου ανέφερε ότι: «Κύριε Γιαννακόπουλε, στην ερώτησή σας απαντώ ότι ακόμα δεν έχω αποφασίσει αν θα είμαι υποψήφια δημοτική σύμβουλος στις εκλογές του Μαΐου. Επομένως, δεν μπορώ να σας πω και με ποιόν συνδυασμό θα είμαι. Έχουμε ακόμα καιρό μπροστά μας μέχρι τις επόμενες δημοτικές εκλογές. Αυτή τη στιγμή πάντως που με ρωτάτε δεν γνωρίζω αν θα είμαι υποψήφια δημοτική σύμβουλος.»
Το τί θα κάνουν στο τέλος και οι τρεις δημοτικοί σύμβουλοι μπορεί να το υποψιάζομαι αλλά σίγουρα δεν το γνωρίζω. Θα το μάθουμε όμως με την έλευση του νέου χρόνου.


Οδός Αγ. Ειρήνης
συνέχεια

Απάντηση στο σχόλιό μου της Παρασκευής 19 Οκτωβρίου για την οδό Αγίας Ειρήνης, έλαβα από τον φίλο αναγνώστη κ. Παρασκευά Κάργα, ο οποίος μου γράφει τα εξής:

«Καλησπέρα, με αφορμή το άρθρο με τίτλο «Οδός Αγίας Ειρήνης» του φύλλου 595 σχετικά με την παράνομη είσοδο των οχημάτων δεξιά στην Αγίας Ειρήνης και που σωστά γράφετε ότι κάτι πρέπει να γίνει με την παρανομία αυτή, νομίζω όμως ότι το πρόβλημα που υπάρχει είναι ότι δεν υπάρχει στροφή δεξιά προς Παπαφλέσσα εκτός από την Χριστιανουπόλεως και κάπου εκεί πρέπει να εστιάσουμε.
»Όπως το ίδιο συμβαίνει και με όσους θέλουν να πάνε αριστερά, με μόνη αριστερή στροφή μέχρι την Πρωτοπαπαδάκη την Χρήστου Λαδά, όπου και εκεί υπάρχει νηπιαγωγείο και δίπλα στην Ηροδότου δημοτικό σχολείο. Η Πλάτωνος έχει γίνει βοηθητική της Βεΐκου.
»Νομίζω ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες εκεί πρέπει πρώτα να εστιάσουν στο πώς να γίνει αποσυμφόρηση της Βεΐκου γιατί όταν και αν έρθει και το μετρό, βοήθεια μας!»

Έχετε δίκιο στις διαπιστώσεις σας, αγαπητέ φίλε, αλλά οι αριστερές στροφές έχουν καταργηθεί σε όλους σχεδόν τους κεντρικούς δρόμους, π.χ. Πατησίων, Γαλατσίου. Έτσι και στη Λ. Βεΐκου υπάρχει μόνο μία, αυτή της Χρ. Λαδά. Όσο για την αποσυμφόρηση της Λ. Βεΐκου, ο μοναδικός δρόμος που θα μπορούσε να βοηθήσει είναι η Αιγοσθένων αλλά κι εκεί υπάρχουν τα σχολεία γι’αυτό έχει γίνει εξάλλου και ήπιας κυκλοφορίας.
Όσες κυκλοφοριακές μελέτες έχουν γίνει μέχρι τώρα, έχουν καταλήξει στο ίδιο συμπέρασμα: ότι η Λ. Βεΐκου ό,τι κι αν γίνει δεν μπορεί να αποσυμφορηθεί κυκλοφοριακά. Θυμάμαι χαρακτηριστικά επί δημαρχίας Β. Παπαδιονυσίου τον συγκοινωνιολόγο κ. Παρασκευόπουλο, ο οποίος έλεγε ότι είναι προτιμότερο να επιβαρυνθεί η Βεΐκου με 10 έως 15% επιπλέον κίνηση παρά αυτό το κυκλοφοριακό φορτίο να διαχυθεί στις γειτονιές του Γαλατσίου. Και βέβαια το ότι υπάρχει μποτιλιάρισμα για ορισμένες ώρες στη Λ. Βεΐκου, δεν δίνει το δικαίωμα σε κανέναν οδηγό Ι.Χ. αυτοκινήτου να παραβιάζει τα σήματα του ΚΟΚ.