Εβδομαδιαία Τοπική Εφημερίδα

Επισκέψεις σε μεγάλες υποδομές της Κρήτης πραγματοποίησε ο Λευτέρης Αυγενάκης.


Τις επισκέψεις σε
μεγάλες υποδομές της Κρήτης και συγκεκριμένα σε υποδομές των

αερομεταφορών
συνεχίζει , ο Υπεύθυνος του Τομέα  Υποδομών, Μεταφορών
και

Δικτύων της Νέας Δημοκρατίας, κ. Λευτέρης
Αυγενάκης

, ο οποίος επισκέφθηκε το αεροδρόμιο Χανίων «Ιωάννης
Δασκαλογιάννης».

 

Σε δηλώσεις του ο
κ. Λ. Αυγενάκης αναφέρθηκε στα προς παραχώρηση

περιφερειακά αεροδρόμια, τις
ελλείψεις στον αερολιμένα Ηρακλείου

«Νίκος  Καζαντζάκης»,

το αεροδρόμιο Σητείας
που ενώ έχει παραδοθεί δε λειτουργεί, αλλά και την ακύρωση

 του διαγωνισμού για
τους 32 Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας.

Συγκεκριμένα τόνισε:

 «Το
αεροδρόμιο Χανίων «Ιωάννης Δασκαλογιάννης» είναι ένα από τα 7+7 προς

παραχώρηση
αεροδρόμια. Για τη συγκεκριμένη αποκρατικοποίηση, παρά τα

διαπιστωμένα οφέλη
της για την οικονομία, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει ξεκαθαρίσει

τις θέσεις της
και με μια σειρά αντιφατικών δηλώσεων απομακρύνει τους επενδυτές

από μία
αναμφισβήτητα επικερδή και με μεγάλα οφέλη για τη χώρα μας, συμφωνία.

Την ίδια
στιγμή, δεν έχει χορηγήσει ούτε ένα ευρώ για τις λειτουργικές δαπάνες του

αεροδρομίου Ηρακλείου «Ν. Καζαντζάκης», του δεύτερου μεγαλύτερου αεροδρομίου

από πλευράς επισκεπτών και πτήσεων σε ετήσια βάση, μετά το «Ελευθέριος

 Βενιζέλος». Ένα αεροδρόμιο που αποτελεί πύλη εισόδου τουριστών για την Κρήτη
και

 την Ελλάδα, καθίσταται προβληματικό από την αδιαφορία της Κυβέρνησης.

Παρά
τις δεσμεύσεις που ακούστηκαν από τους κ.κ. Σταθάκη – Σπίρτζη στο Υπουργείο

Υποδομών- Μεταφορών, τίποτα απολύτως δεν έχει εξελιχθεί μέχρι σήμερα.

Όσον αφορά
στο αεροδρόμιο Σητείας είναι ντροπή, ένα καινούριο, αναβαθμισμένο και

παραδομένο στην ώρα του έργο, να μη λειτουργεί, επειδή δε χρηματοδοτείται η

λειτουργία του. Δεν είναι μόνο ντροπή, είναι αδιαφορία απέναντι στην Κρήτη.

Τέλος, σε
ό,τι αφορά την ακύρωση του διαγωνισμού για 32 ελεγκτές εναέριας

κυκλοφορίας με
την επιπόλαιη πράξη ακύρωσης του διαγωνισμού, ο κ. Σπίρτζης,

 δείχνει ότι, όχι
μόνο αγνοεί το μείζον πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού στα

αεροδρόμια, αλλά και
τα ζητήματα ασφαλείας που αυτή η κίνηση εγείρει».