Εβδομαδιαία Τοπική Εφημερίδα
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΕΙΟ ΛΙΑΠΗΣ

Η ασυνέχεια και η ασυνέπεια του κράτους, του Β. Γιαννακόπουλου

Πριν 10 μέρες οι δρόμοι της Αθήνας και οι δρόμοι όλων των δήμων του λεκανοπεδίου Αττικής είχαν γεμίσει από σκουπίδια γιατί ο ΧΥΤΑ Φυλής είχε υποστεί βλάβη και για δύο περίπου εβδομάδες δεν δεχόταν κανένα απορριμματοφόρο.

Το πρόβλημα με τα σκουπίδια της Αττικής σέρνεται εδώ και κάποιες δεκαετίες και λύση ακόμα δεν έχει δοθεί. Η μοναδική φορά, που θυμάμαι, ότι είχε αποπειραθεί να λυθεί το πρόβλημα, πρέπει να ήταν κάπου το 2000 όταν υπουργός εσωτερικών ήταν η Βάσω Παπανδρέου και είχαν δια νόμου οριοθετηθεί οι τέσσερις τοποθεσίες για να κατασκευαστούν οι νέοι ΧΥΤΥ (Χώροι Υγειονομικής Ταφής Υπολειμμάτων). Ακολούθησαν τα γνωστά γεγονότα της Κερατέας και το σχέδιο ναυάγησε με αποτέλεσμα όλη η Αττική σήμερα να εξυπηρετείται μόνο από τη Φυλή.
Περιττό να αναφέρω ότι για τις περισσότερες χώρες της κεντρικής Ευρώπης τα σκουπίδια αποτελούν πηγή πλούτου ενώ για μας εδώ, παραμένουν ακόμα σκουπίδια και τα θάβουμε.
Την ώρα που γράφω αυτές τις γραμμές βρέχει ασταμάτητα και σκέφτομαι τους δύσμοιρους κατοίκους της Μάνδρας Αττικής. Πριν από 7 μήνες θρήνησαν 24 θύματα από τις πλημμύρες και σήμερα αντιμετωπίζουν τα ίδια προβλήματα. Δεν έχει γίνει καμία τεχνική παρέμβαση για να προστατευθούν οι ίδιοι αλλά και οι περιουσίες τους.
Είναι γεγονός ότι η δημόσια διοίκηση είναι δυσκίνητη αλλά θα μπορούσαν να έχουν πραγματοποιηθεί κάποια έργα έτσι ώστε τα νερά του χειμμάρου να μην περνούν μέσα από τους δρόμους της πόλης. Εύχομαι η ένταση της βροχής να μην είναι ΄τοσο μεγάλη ώστε να επαναληφθούν τα γεγονότα του Νοέμβρη.
Για την επίλυση των δύο παραπάνω προβλημάτων ευθύνη έχει και η δημόσια διοίκηση και οι εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες. Κι αυτό γιατί στην Ελλάδα δεν υπάρχει, όπως θα ΄έπρεπε, η συνέχεια αλλά και η συνέπεια του κράτους.


Ο ιός της
οικογενειοκρατίας,

ο οποίος συνήθως χτυπά
την κεντρική πολιτική σκηνή, απ’ό,τι φαίνεται θα κάνει την
εμφάνισή του και στα μέρη μας. Ακούγεται ότι στις επόμενες
δημοτικές εκλογές θα συμμετάσχει σε κάποιο ψηφοδέλτιο και
το τέκνο υψηλόβαθμου δημοτικού παράγοντα του Γαλατσίου.
Με το καλό να μας έρθει και καλή επιτυχία αν το αποφαφίσει τελικά να είναι υποψήφιος-α.
Είναι θετικό οι νέοι
να ασχολούνται με τα κοινά.


Στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου στις 22 Ιουνίου εγκρίθηκε από το Σώμα η οριστική πρόταση της διοίκησης του Δήμου για την λειτουργία της δημοτικής συγκοινωνίας.
Όπως έχουμε ξαναγράψει θα λειτουργήσει κατ’αρχάς μια γραμμή που θα εξυπηρετείται από δύο μικρά λεωφορεία με οδηγούς υπαλλήλους του Δήμου Γαλατσίου. Θα ανήκει στο Δήμο και όχι στον ΟΑΣΑ.
Σε επόμενο φύλλο θα δημοσιεύσουμε αναλυτικά ό,τι αφορά το θέμα της δημοτικής συγκοινωνίας.


Πριν από ένα μήνα περίπου είχα γράψει για το αδιαχώρητο σε καθημερινή βάση που σημειώνεται στον περιβάλλοντα χώρο του Δημαρχείου από τα πολλά παρκαρισμένα Ι.Χ. αυτοκίνητα.
Η αύξηση του αριθμού των υπαλλήλων μετά και την προσθήκη των 175 υπαλλήλων αορίστου χρόνου, όπως ήταν αναμενόμενο έχει αυξήσει και τα παρκαρισμένα Ι.Χ. αυτοκίνητα, σε σημείο μάλιστα που ορισμένες μέρες να μην μπορεί να περάσει ούτε πεζός! Εκτός αυτού, απ’ ό,τι έχω πληροφορηθεί, συχνά υπάρχουν διαξιφισμοί και αντιπαραθέσεις για μια θέση στάθμευσης μεταξύ παλαιών μονίμων υπαλλήλων και νεοπροσληφθέντων. Δεν γνωρίζω ποιός από τη διοίκηση είναι υπεύθυνος αλλά θα πρέπει να μπει κάποια τάξη. Όχι για να σταματήσουν οι τσακωμοί μεταξύ των υπαλλήλων αλλά για να παραμένουν και κάποιες θέσεις στάθμευσης ελεύθερες για να εξυπηρετούνται όσοι δημότες θα πρέπει λόγω ανάγκης να σταθμεύσουν το αυτοκίνητό τους στον περιβάλλοντα χώρο του δημαρχείου.


Μα είναι δυνατόν να βάζετε συνεδρίαση
Δημοτικού Συμβουλίου, Παρασκευή στις 3 το μεσημέρι
και μάλιστα καλοκαίρι; Πέρα για πέρα λάθος, κυρία Πρόεδρε!
Οι συνεδριάσεις πραγματοποιούνται σε ημέρα και ώρα που
να εξυπηρετούνται όλοι. Από τη διοίκηση, τους δημοτικούς
συμβούλους, τους πολίτες και τον Τύπο. Η συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα συνεδρίασης δεν εξυπηρετούσε κανέναν
εκτός ίσως από εσάς, και καλό είναι να μην επαναληφθεί.