Αρχαίοι σκελετοί βρέθηκαν σε λεηλατημένο κατάστημα κοντά στη Πομπηία.

Τα λείψανα από μερικούς αρχαίους πελάτες ξεθάφτηκαν από τα ερείπια ενός καταστήματος στα περίχωρα της Πομπηίας,περισσότερα από 1900 χρόνια μετά από την έκρηξη του ηφαιστείου.

Μια ομάδα Γάλλων και Ιταλών αρχαιολόγων έκαναν την ανακάλυψη κατά τη διάρκεια μιας ανασκαφής που ξεκίνησε το Μάιο στη περιοχή του λιμανιού Herculaneum κοντά στη Νάπολη στη νότια Ιταλία.Έφεραν στο φώς σκελετούς πολλών νέων ανθρώπων που έχασαν τη ζωή τους κατά τη διάρκεια της έκρηξης του Βεζούβιου το 79 μ.χ που κάλυψε τη Πομπηία και τις γύρω περιοχές με τέφρα.

Ένας από τους σκελετούς που βρέθηκαν στη περιοχή ήταν μιας έφηβης.Οι ειδικοί ανακάλυψαν στοιχεία που δείχνουν ότι το κατάστημα είχε λεηλατηθεί μετά τη καταστροφή από ανθρώπους που έψαχναν για τιμαλφή θαμμένα κάτω από τη στάχτη.

Μαζί με τα σκελετικά υπολείμματα,βρέθηκαν χρυσά νομίσματα και ένα χρυσό περιδέραιο.Στο εργαστήριο του καταστήματος ανακαλύφθηκε και ένας φούρνος που η ομάδα των αρχαιολόγων πιστεύει ότι τον χρησιμοποιούσαν για τη κατασκευή χάλκινων αντικειμένων.

Επιπλέον,ανακαλύφθηκε το κτήριο ενός δεύτερου καταστήματος στην ίδια ανασκαφή,αλλά οι ερευνητές δεν είναι σίγουροι για τις δραστηριότητες που στέγαζε.

Η ίδια ανασκαφή αποκάλυψε το τάφο ενός άνδρα πού ήταν ξαπλωμένος με τη πλάτη και γύρω του υπήρχαν πολλά ταφικά αγγεία βαμμένα μαύρα.Ο τάφος χρονολογείται το 4ο π.χ αιώνα.

πηγη:http://http//www.cbsnews.com/